teisipäev, 5. mai 2015

1.b klassi laul


1.b klassi koolielu
1.b klassi õpilaste ühislooming


Rakvere Gümnaasium on me kool,
siin meil oma laud ja tool.
Muusika ja kunst on äge,
meie kool täis võluväge.

Tere, tere, hello, hi!
Nägemist, tšao, bye-bye!

Vikerkaared ümber kooli,
Aivar Part me koolielu roolib.
Direktor on me kooli isa,
ta on väga-väga visa.

Tere, tere, hello, hi!
Nägemist, tšao, bye-bye!

Vahva klass on 1.b,
meie klassipere see.
Targad lapsed klassis meil,
külla kutsume ka teid.

Tere, tere, hello, hi!
Nägemist, tšao, bye-bye!
Puhas on me klassiruum,
4.a meil sõber suur.
Meil on kõige parem õps,
ta on meie kõigi sõps.

Tere, tere, hello, hi!
Nägemist, tšao, bye-bye!

Mulle meeldib koolis käia.
Seal võib palju sõpru leida.
Mina olen abivalmis,
minu sõber mulle kallis.

Tere, tere, hello, hi!
Nägemist, tšao, bye-bye!

Stiilsed õppijad me oleme,
rõõmsalt kooli tuleme.
Kool on väga tore koht,
seal ei varitse meid oht.

Tere, tere, hello, hi!
Nägemist, tšao, bye-bye!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar